loading...
A.F.G :::: ► پایـــگاه تفریحــــی سرگـرمــی گنجــــینه ◄::::
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
جوک جدید 0 323 navid23
روح ا... حیدری بازدید : 735 پنجشنبه 20 خرداد 1395 نظرات (0)

سایت داروخونه یکی از برندهای به نام اینترنتی در زمینه دارو و محصولات بهداشتی میباشد که با عرضه محصولات مختلف و با کیفیت توانسته رضایت مشتریان خود را جلب کند . شامپو و کرم ضد آفتاب دو محصول پرطرفدار این سایت می باشند . در زیر دو محصول مرتبط را معرفی میکنیم .

شامپوی ضد شپش

 

این شامپو حاوی ماده مؤثر دی فنوترین می باشد که یک ماده ضد شپش فوق العاده قوی است و مورد تآئید who سازمان بهداشت جهانی می باشد.

این محصول با دارا بودن اسید استیک پیوند بین تخم شپش و ساقه مو را از بین برده و بدین ترتیب درمان کامل انجام می گیرد.

 


ضد آفتاب بیودرما

 

ضد آفتاب های فتودرم با حداکثر حفاظت از سطح و عمق پوست

تمامی محصولات فتودرم ، غیر کومدون زا بوده و در برابر آب و تعریق مقاوم هستند

فتودرم های مکس حاوی کمپلکس انحصاری حداکثر حفاظت و پیشگیری از آسیب های آفتاب به عمق و سطح پوست

حداکثر مقاومت در برابر اشعه های UV سبک با جذب سریع

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط asma در تاریخ 1392/12/11 و 13:11 دقیقه ارسال شده است

اصلا دوستش ندارم خیلی خنکه شکلک

این نظر توسط nazanin در تاریخ 1392/11/05 و 19:57 دقیقه ارسال شده است

وب قشنگی داری ایول گلمشکلک

این نظر توسط مریم رضایی در تاریخ 1392/07/18 و 20:53 دقیقه ارسال شده است

شکلک

این نظر توسط ABDOLQAUOM در تاریخ 1392/05/10 و 22:06 دقیقه ارسال شده است

سلام من قیس هستم وبه تمام اعضا سلام درود وخوشحالم که ایرانیها ی هم با ما اضحار دوستی میکنند پاینده باشند انها یی که معرفت وانسانیت دارن

این نظر توسط MoSTaFa در تاریخ 1392/03/14 و 1:26 دقیقه ارسال شده است

slm BaR HaMe DoStaN KhoShhalam ke pm hay shoma Ro Khondamشکلک

این نظر توسط مصطفی در تاریخ 1392/03/14 و 1:20 دقیقه ارسال شده است

سلام بر هموطنان عزیز من طرفدارشم و دوستتون دارم
مصطفی از تهران

این نظر توسط mostafa در تاریخ 1392/03/14 و 1:17 دقیقه ارسال شده است

سلام دوستان من چند تا بیشتر از اهنگاشو گوش ندادم اگر ایمیل دارید به من هم بدید
مصطفی از تهرانشکلکشکلک

این نظر توسط محمدهادی در تاریخ 1392/02/21 و 23:12 دقیقه ارسال شده است

سلام
من ایرانی هسنم و مخالف هر کس به ملیت ایرانی و افغانی توهین کنه.به نظر من افغانیها جزوی از مردم ایرانند و نباید با هم فرق داشته باشند.
یکی از دلایلی که به غلط افغانیها در ایران آزار میبینند وجود برخی افغانیهای نا اهل است که متاسفانه نماینده افغانستان عزیز هستند و آبروی افغانستان را برده اند.
خود من هم طعمه یکی از این بی شرفها بودم بنام حسن لطیفی از ولایت قندوز که چند سال قبل از من سرقت نمود.اما هیچگاه آنرا پای افغانهای محترم نگذاشتم.مایلم با همه افغانیهای عزیز دست دوستی بدهم ایمیل من :sodayedel@mihanmail.ir
وبلاگ من:
morghak.mihanblog.com

دوستتون دارمشکلک

این نظر توسط دینا در تاریخ 1391/12/26 و 19:50 دقیقه ارسال شده است

سلام من یکی ازطرفداران غزل ساداتم خوشگل وبامزه هستش عاشقشمشکلک

این نظر توسط مریم در تاریخ 1391/11/30 و 20:44 دقیقه ارسال شده است

سلام من دختری ایرانی و عاشق غزل جونم خواهشا راجبش زیاد بنویسید


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام دوستان عزیز به وبلاگ خودتان خوش آمدید امیدوارم لحظات خوبی را در این وبلاگ سپری کنید: لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وبلاگ ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما در بهتر شدن كيفيت مطالب وبلاگ ياري رسانيد . براي سريع تر رسيدن به مطلب مورد نظر از آرشيو موضوعي استفاده كنيد همچنين ميتونيد به آرشيو مراجعه كنيد. براي تبادل لينك , لوگو ,بنر از طریق نظرات به ما اطلاع دهید ________________________ .:توجه توجه توجه توجه توجه توجه توجه توجه توجه توجه توجه توجه توجه توجه توجه توجه توجه توجه توجه توجه توجه :: دوستانی که از سرویس بلاگفا استفاده میکنند و مایل به تبادل لینک هستن ابتدا ما رو لینک کنند و بعد لینک خودشونو در بخش نظرات برای ما ارسال کنند تا ما هم شما را لینک کنیم ... با تشکر ::::◄ پایـــگاه تفریحــــی سرگـرمــی گنجــــینه ►:::: Roohallah2000@Yahoo.Com WWW.BIA2AF.SUB.IR WWW.GANJINE.ROZBLOG.COM WWW.GANJINE2.ROZBLOG.COM WWW.GANJINE.AFBLOGFA.COM WWW.AFPATOGH.AFBLOGFA.COM Im From.A.F.G
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 61
  • کل نظرات : 488
  • افراد آنلاین : 15
  • تعداد اعضا : 249
  • آی پی امروز : 60
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 79
  • باردید دیروز : 144
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 666
  • بازدید ماه : 666
  • بازدید سال : 9,786
  • بازدید کلی : 602,860